HardangerviddatunneleneHardangerviddatunneleneHardangerviddatunneleneHardangerviddatunnelene
  • Prosjektet
  • Nyheter
  • Om oss
  • Dokumentasjon
  • Kontakt

På vidda med…

    Home Ukategorisert På vidda med…
    NextPrevious

    På vidda med…

    By HVT | Ukategorisert | Comments are Closed | 15 november, 2015 | 0

    I spalten «På Vidda med…» presenterer vi våre lesere for mennesker med hjerte for Rv.7 og Hardangervidda, og deres forhold til alt fra kolonnekjøring til villrein. Spalten publiseres hver søndag. Denne uken er vi på Vidda med mannen som lever av «varme senger» og som mener tunnel trengs for å rekke møter i Oslo…

    På Vidda med: Edmund Harris Utne

    Privat foto

    Edmund Utne

    Alder: 72 år

    Posisjon/stilling: 4. generasjons vertskap ved Ullensvang Hotell

    Hjemkommune: Ullensvang

     

    Hva er ditt forhold til Hardangervidda?

    Hardangervidda er for meg eit utruleg område som gir sjelefred og rekreasjon, og avslapping i eit panorama utan like!

     

    Beste minne fra en tur over Rv.7 Hardangervidda?

    Noko av det flottaste var ein haustkveld med sola i ryggen, haustfargar overalt og det var heilt stille. Eg måtte stogga for å eta nista som eg alltid har med, for så å nyta freden, fjellet og Vidda.

     

    Hva er ditt viktigste argument for tunnelløsning under Rv.7 Hardangervidda?

    Sikker framkomst til Oslo utan å kome for seint til møter.

     

    Hvorfor sier du Ja til Rv.7 som stamvei øst-vest?

    Ein Hardangerviddatunnel vil gje sikker framkomelegheit for våre kundar heile året. Det vil gje bærekraftige heilårsstillingar i heile Indre Hardanger og styrkja samfunnsøkonomien. Rv.7 vil visa seg å vera den mest samfunnsøkonomiske rette aust-vest vegen på kort og lang sikt.

     

    Hva er et must for deg å ha med når du skal over Vidda?

    Spade, vottar, huva og minst ein kvikk-lunsj, må vera med på turen.

     

    Verste minne fra en tur over Rv.7 Hardangervidda?

    Verst var turen i kolonne, 6 timar, fastfrosne vindaugsviskarar, køyrande med ope vindauge og i kraftig vind, snøfokk og prøva å halde tritt med bilen framfor. Der var det to tyskarar i 20-åra, redde og utstyrslause som ropte og skreik. Nifst! Kolonna stoppa ved Halne, Det var diskutert om dei skulle stoppa kolonna for vidare køyring, men ho held fram etter 15 minutter, og over kom meg. Takka dyktige brøytekarar!

    No tags.

    HVT

    More posts by HVT

    Related Post

    • Daglig leder ansatt

      By HVT | Comments are Closed

      Harald Victor Hove blir «tunnelsjef» i Hardangerviddatunnelene AS og skal bruke tiden frem til Nasjonal Transportplan bankes i Stortinget i juni 2017 på å sikre flertall for bygging av tunnel under Hardangervidda. – Dette erRead more

    • Skal undersøke regionale effekter med Hardangerviddatunnel

      By HVT | Comments are Closed

      Lager egen utredningen av de regionale effektene som en tunnelløsning under Hardangervidda vil medføre for næringslivet i Hallingdal og Hardanger. –For arbeidsplasser i Hardanger og Hallingdal vil en vintersikker helårsvei bety forskjellen på optimisme ogRead more

    • Sterkt støtte til Rv7 og Hardangerviddatunnel

      By HVT | Comments are Closed

      Styret i selskapet har avgitt uttale til Statens vegvesens Øst-vestutredningen og beskjeden er klar; Rv7 må bli en prioritert hovedvei mellom øst og vest med tunnelløsninger som gir en 100% vintersikker helårsvei! Flere høringsinstanser stillerRead more

    • Skal regne samfunnsnytten av tunnel under Hardangervidda

      By HVT | Comments are Closed

      Lager egen samfunnsøkonomisk beregning av hvilken nytte en tunnel under Hardangervidda vil kunne få for samfunnet. – Statens vegvesen sin øst-vestutredning tar ikke opp i seg de positive effektene som en vintersikker helårsvei vil ha for samfunnet, lokalt,Read more

    • Talte til menigheten

      By HVT | Comments are Closed

      I Eidfjords siste kommunestyremøte før sommeren fikk Hardangerviddatunnelene AS redegjøre for arbeidet med en tunnelløsning under Hardangervidda. – Det er fortsatt et stykke frem til vi ser lyset i enden av tunnel, men vi vet joRead more

    • KVU Rv.7 Hardangervidda utsatt

      By HVT | Comments are Closed

      Det melder Statens Vegvesens prosjektleder Morten Ask i Hardanger Folkeblad 8. juli. Hardangerviddatunnelene AS er avventede til signalene. – Vi legger til grunn at dette ikke er til hinder for at tunnelløsninger under Hardangervidda kanRead more

    • Høyretopp støtter Hardangerviddatunnel

      By HVT | Comments are Closed

      Høyres parlamentariske leder, Trond Helleland, tror på tunnel, uavhengig av øst/vest-debatten, skriver avisen Hallingdølen 11. august. Helleland er selv stortingsrepresentant for Buskerud og kjenner fylket sitt godt, og han går langt i å love atRead more

    • Syklet Rv.7 med viktig melding til Ketil-Solvik Olsen

      By HVT | Comments are Closed

      13. august la Eidfjord-ordfører Anved Johan Tveit ut på første sykkeletappe og Hol-ordfører, Tony Kjøl, overtok stafettpinnen på Geilo samme dag. Kjøl la ut på etappe to av sykkelturen som skulle bringe ham til OsloRead more

    NextPrevious

    Siste innlegg

    • Trafikktala februar 2021 Høgfjellovergangane i SørNoreg.
    • Trafikktal for januar 2021 Høgfjellsovergangar aust-vest
    • Framtida for Rv 7 Hardangervidda treng politisk beslutning.
    • Møte med Samferdselsminister Knut Arild Hareide og Trafikktala for november 2020
    • Størst aust-vest i oktober 2020.

    Arkiv

    • mars 2021
    • februar 2021
    • januar 2021
    • desember 2020
    • november 2020
    • oktober 2020
    • september 2020
    • august 2020
    • juni 2020
    • mai 2020
    • april 2020
    • februar 2020
    • januar 2020
    • desember 2019
    • november 2019
    • september 2019
    • august 2019
    • juni 2019
    • mai 2019
    • april 2019
    • mars 2019
    • januar 2019
    • oktober 2018
    • juli 2018
    • juni 2018
    • mai 2018
    • april 2018
    • mars 2018
    • januar 2018
    • desember 2017
    • november 2017
    • oktober 2017
    • april 2017
    • mars 2017
    • januar 2017
    • desember 2016
    • november 2016
    • oktober 2016
    • september 2016
    • august 2016
    • juli 2016
    • juni 2016
    • mai 2016
    • april 2016
    • mars 2016
    • februar 2016
    • januar 2016
    • desember 2015
    • november 2015
    • oktober 2015
    • september 2015
    • august 2015
    • juli 2015
    • juni 2015
    • mai 2015
    • april 2015

    Følg oss

    Samarbeidspartnere:

    Buskerud Fylke Buskerud Fylke

    Hordaland Fylke Hordaland Fylke

    Nore_og_Uvdal_kommune Nore og Uvdal kommune

    Ål kommune Ål kommune

    Hol_kommune Hol kommune

    Eidfjord_kommune Eidfjord kommune

    Ullensvang_kommune Ullensvang kommune

    Ulvik_kommune Ulvik kommune

    Copyright 2015 Kreator Kommunikasjon AS og Hardangerviddatunnelene
    • Brev til Samferdselsminister Knut Arild Hareide, Januar 2021
    • Dokumentasjon
    • Index
    • Kontakt
    • KVU rv. 7 over Hardangervidda – Ny Høyring – Informasjonsmøte
    • Nyheter
    • Nyheter2
    • Om oss
    • Pressemelding frå Hardangerviddatunnelene AS 01. mars 2018
    • Prosjektet
    • Rv 7 Hardangervidda har mest trafikkauke av dei 3 hovudvegane aust-vest i 2017
    Hardangerviddatunnelene