HardangerviddatunneleneHardangerviddatunneleneHardangerviddatunneleneHardangerviddatunnelene
  • Prosjektet
  • Nyheter
  • Om oss
  • Dokumentasjon
  • Kontakt

Hardangervidda aukar mest i 2018.

    Home Ukategorisert Hardangervidda aukar mest i 2018.
    NextPrevious

    Hardangervidda aukar mest i 2018.

    By Leiv Vambheim | Ukategorisert | Comments are Closed | 23 juli, 2018 | 0

    Statens Vegvesen har lagt fram tala frå 2. kvartal 2018,  og Rv 7 Hardangervidda  viser framleis størst trafikkvekst samanlikna med 2017. Tala for 1.halvår 2018 viser samla 7,5 % auke over Rv 7 Hardangervidda i høve 2017. Til samanlikning så har Rv 52 Hemsedal ein liten nedgang på -1,6 % og Fillefjell også ein markant nedgang på 7,3 % (merk her omlegging til ny tunell). E 134 Haukelifjell manglar samanlikningstal.

    Dei 4 fjellovergangane nord for sentralvidda Rv 7 , Fv 50, Rv 52 og E 16  har 68 % av aust-vesttrafikken medan E 134 Haukelifjell har 32 % av trafikken i 1. halvår 2018.  Altså er det meir enn dobbel så stor høgfjellstrafikk nord for som sør for Hardangervidda. Det tyder på at Stortinget sine val av hovudvegar aust-vest er i tråd med trafikantane sine prioriteringa.

    Dette er interessante tal for Hardangerviddatunellene AS.  Med vekst over Hardangerbrua på 6 % og over Hardangervidda 7,5 %,  så tyder dette på ei markant trafikantprioritering av Rv 7  som hovudvega aust-vest. Dette må  Storting , Regjering og Vegvesen no følgja opp med løyvingar.

    No er det gode køyreforhold og ei fin oppleving å kryssa Hardangervidda. Men når det ryk og fyk med stenging og kolonnekøyring ser mange trafikantar seg nøydde til å vejja andre vegar. Likevel har Rv 7 Hardangervidda 26 % av totaltrafikken aust-vest. Med Dyranuttunellen og Lågehætunnelen på plass i 2029 vil vintertryggleiken på Hardangervidda vera like god som dei andre fjellovergangane. Då er også Hardangerbrua nedbeltalt , og Rv 7 vert den absolutt kortaste og mest lettkøyrde vegen mellom Oslo og Bergen.

     

    No tags.

    Leiv Vambheim

    More posts by Leiv Vambheim

    Related Post

    • Daglig leder ansatt

      By HVT | Comments are Closed

      Harald Victor Hove blir «tunnelsjef» i Hardangerviddatunnelene AS og skal bruke tiden frem til Nasjonal Transportplan bankes i Stortinget i juni 2017 på å sikre flertall for bygging av tunnel under Hardangervidda. – Dette erRead more

    • Skal undersøke regionale effekter med Hardangerviddatunnel

      By HVT | Comments are Closed

      Lager egen utredningen av de regionale effektene som en tunnelløsning under Hardangervidda vil medføre for næringslivet i Hallingdal og Hardanger. –For arbeidsplasser i Hardanger og Hallingdal vil en vintersikker helårsvei bety forskjellen på optimisme ogRead more

    • Sterkt støtte til Rv7 og Hardangerviddatunnel

      By HVT | Comments are Closed

      Styret i selskapet har avgitt uttale til Statens vegvesens Øst-vestutredningen og beskjeden er klar; Rv7 må bli en prioritert hovedvei mellom øst og vest med tunnelløsninger som gir en 100% vintersikker helårsvei! Flere høringsinstanser stillerRead more

    • Skal regne samfunnsnytten av tunnel under Hardangervidda

      By HVT | Comments are Closed

      Lager egen samfunnsøkonomisk beregning av hvilken nytte en tunnel under Hardangervidda vil kunne få for samfunnet. – Statens vegvesen sin øst-vestutredning tar ikke opp i seg de positive effektene som en vintersikker helårsvei vil ha for samfunnet, lokalt,Read more

    • Talte til menigheten

      By HVT | Comments are Closed

      I Eidfjords siste kommunestyremøte før sommeren fikk Hardangerviddatunnelene AS redegjøre for arbeidet med en tunnelløsning under Hardangervidda. – Det er fortsatt et stykke frem til vi ser lyset i enden av tunnel, men vi vet joRead more

    • KVU Rv.7 Hardangervidda utsatt

      By HVT | Comments are Closed

      Det melder Statens Vegvesens prosjektleder Morten Ask i Hardanger Folkeblad 8. juli. Hardangerviddatunnelene AS er avventede til signalene. – Vi legger til grunn at dette ikke er til hinder for at tunnelløsninger under Hardangervidda kanRead more

    • Høyretopp støtter Hardangerviddatunnel

      By HVT | Comments are Closed

      Høyres parlamentariske leder, Trond Helleland, tror på tunnel, uavhengig av øst/vest-debatten, skriver avisen Hallingdølen 11. august. Helleland er selv stortingsrepresentant for Buskerud og kjenner fylket sitt godt, og han går langt i å love atRead more

    • Syklet Rv.7 med viktig melding til Ketil-Solvik Olsen

      By HVT | Comments are Closed

      13. august la Eidfjord-ordfører Anved Johan Tveit ut på første sykkeletappe og Hol-ordfører, Tony Kjøl, overtok stafettpinnen på Geilo samme dag. Kjøl la ut på etappe to av sykkelturen som skulle bringe ham til OsloRead more

    NextPrevious

    Siste innlegg

    • Trafikktal for januar 2021 Høgfjellsovergangar aust-vest
    • Framtida for Rv 7 Hardangervidda treng politisk beslutning.
    • Møte med Samferdselsminister Knut Arild Hareide og Trafikktala for november 2020
    • Størst aust-vest i oktober 2020.
    • Dyranuttunnelen må inn i Nasjonal Transportplan 2022-2033.

    Arkiv

    • februar 2021
    • januar 2021
    • desember 2020
    • november 2020
    • oktober 2020
    • september 2020
    • august 2020
    • juni 2020
    • mai 2020
    • april 2020
    • februar 2020
    • januar 2020
    • desember 2019
    • november 2019
    • september 2019
    • august 2019
    • juni 2019
    • mai 2019
    • april 2019
    • mars 2019
    • januar 2019
    • oktober 2018
    • juli 2018
    • juni 2018
    • mai 2018
    • april 2018
    • mars 2018
    • januar 2018
    • desember 2017
    • november 2017
    • oktober 2017
    • april 2017
    • mars 2017
    • januar 2017
    • desember 2016
    • november 2016
    • oktober 2016
    • september 2016
    • august 2016
    • juli 2016
    • juni 2016
    • mai 2016
    • april 2016
    • mars 2016
    • februar 2016
    • januar 2016
    • desember 2015
    • november 2015
    • oktober 2015
    • september 2015
    • august 2015
    • juli 2015
    • juni 2015
    • mai 2015
    • april 2015

    Følg oss

    Samarbeidspartnere:

    Buskerud Fylke Buskerud Fylke

    Hordaland Fylke Hordaland Fylke

    Nore_og_Uvdal_kommune Nore og Uvdal kommune

    Ål kommune Ål kommune

    Hol_kommune Hol kommune

    Eidfjord_kommune Eidfjord kommune

    Ullensvang_kommune Ullensvang kommune

    Ulvik_kommune Ulvik kommune

    Copyright 2015 Kreator Kommunikasjon AS og Hardangerviddatunnelene
    • Brev til Samferdselsminister Knut Arild Hareide, Januar 2021
    • Dokumentasjon
    • Index
    • Kontakt
    • KVU rv. 7 over Hardangervidda – Ny Høyring – Informasjonsmøte
    • Nyheter
    • Nyheter2
    • Om oss
    • Pressemelding frå Hardangerviddatunnelene AS 01. mars 2018
    • Prosjektet
    • Rv 7 Hardangervidda har mest trafikkauke av dei 3 hovudvegane aust-vest i 2017
    Hardangerviddatunnelene