HardangerviddatunneleneHardangerviddatunneleneHardangerviddatunneleneHardangerviddatunnelene
  • Prosjektet
  • Nyheter
  • Om oss
  • Dokumentasjon
  • Kontakt

300 millionar vegkroner kan glippa for Hardangervidda

    Home Ukategorisert 300 millionar vegkroner kan glippa for Hardangervidda

    300 millionar vegkroner kan glippa for Hardangervidda

    By Leiv Vambheim | Ukategorisert | Comments are Closed | 1 november, 2017 | 0

    Det er i motvind ein må bruka krefter og i motbakke går det oppover. No er det viktig å flytta pengar. Alle må hjelpa til.

    Likelydande brev frå Hardangerviddatunnelene AS er sende til Buskerud Fylkeskommune og Hordaland Fylkeskommune der oppmodinga er slik:

    Hardangerviddatunnelene AS ber med dette Hordaland/Buskerud Fylkesting om å vedtak om slik endring i handlingsplan til NTP 2018 2023(29): »  Avsette midlar, kr. 300 mill., til Rv 7 Ørgenvika – Svenkerud vert omdisponert til oppgradering av Rv 7 over Hardangervidda på strekninga Leiro -Haugastøl. Dette samsvarar med Stortingsmelding 33 (2016 – 2017), og må sjåast som starten på oppgradering av Rv 7 over Hardangervidda som hovudsamband aust – vest for reiseliv og persontransport. Planarbeidet for dette må igangsetjast i 2018, slik at midlane kan nyttast i samsvar med planen i 2021-2022.»

    Bakgrunn for dette:

    I Stortingsmelding 33 (2016-2017) Nasjonal Transportplan2018-2029 har Stortinget på side 92 bestemt å bruka 300 mill kr til Rv 7 og 500 mill kr til rv 52. Dette oppfatta me alle som ei startløyving for likeverdig satsing på aust-vest-hovudvegane/høgfjellsovergangane Hardangervidda og Hemsedal. (Same grunnlag som midlar til hovudveg E134 Haukeli). MEN Statens Vegvesen har i forslaget sitt Handlingsprogram NTP 2018-2023(29) sett desse 300  mill kr til strekningsvise utbetringar Rv 7 Ørgenvika-Svenkerud. Hardangerviddatunnelene AS meiner dette ikkje er i tråd med intensjonen i Meld.St.33. Handlingsprogrammet har 506 mill kr til Rv 52 Hemsedal slik føresett av Stortinget.  Det er vinterregulariteten  som er hovudproblemet for Hardangervidda og midlane må brukast der. Når Stortinget har bestemt ei funksjonfordeling av høgfjellstrafikken mellom Rv52 for næringstrafikk og Rv7 for persontrafikk og reiseliv (reiseliv =persontrafikk), må Vegvesenet følgja dette lojalt opp.

    Hallingdal arbeider for å gjennomføra Vegpakke Hallingdal som er strekninga Ørgenvika – Gol og forlenging av den flotte vegstrekninga Sokna – Ørgenvika. Dette skal ha eigen finansiering og utbyggingsformer.  Hallingtinget har samrøystes vedtatt at dei 300 mill kr i Meld.St.33 skal gå til tiltak PÅ Hardangervidda (Haugastøl – Leiro)

    Hardangerviddatunnelene AS har same standpunkt på dette som Hallingtinget  I brev til Hordaland og Buskerud Fylkeskommunar  bede om fylkeskommunale vedtak , i sine NTP-uttalar til Samferdselsdepartementet, som krev at dei 300 mill kr til Rv 7 i Handlingsplananen NTP  vert flytta til tiltak på sjølve Hardangervidda.

     

    No tags.

    Related Post

    • Daglig leder ansatt

      By HVT | Comments are Closed

      Harald Victor Hove blir «tunnelsjef» i Hardangerviddatunnelene AS og skal bruke tiden frem til Nasjonal Transportplan bankes i Stortinget i juni 2017 på å sikre flertall for bygging av tunnel under Hardangervidda. – Dette erRead more

    • Skal undersøke regionale effekter med Hardangerviddatunnel

      By HVT | Comments are Closed

      Lager egen utredningen av de regionale effektene som en tunnelløsning under Hardangervidda vil medføre for næringslivet i Hallingdal og Hardanger. –For arbeidsplasser i Hardanger og Hallingdal vil en vintersikker helårsvei bety forskjellen på optimisme ogRead more

    • Sterkt støtte til Rv7 og Hardangerviddatunnel

      By HVT | Comments are Closed

      Styret i selskapet har avgitt uttale til Statens vegvesens Øst-vestutredningen og beskjeden er klar; Rv7 må bli en prioritert hovedvei mellom øst og vest med tunnelløsninger som gir en 100% vintersikker helårsvei! Flere høringsinstanser stillerRead more

    • Skal regne samfunnsnytten av tunnel under Hardangervidda

      By HVT | Comments are Closed

      Lager egen samfunnsøkonomisk beregning av hvilken nytte en tunnel under Hardangervidda vil kunne få for samfunnet. – Statens vegvesen sin øst-vestutredning tar ikke opp i seg de positive effektene som en vintersikker helårsvei vil ha for samfunnet, lokalt,Read more

    • Talte til menigheten

      By HVT | Comments are Closed

      I Eidfjords siste kommunestyremøte før sommeren fikk Hardangerviddatunnelene AS redegjøre for arbeidet med en tunnelløsning under Hardangervidda. – Det er fortsatt et stykke frem til vi ser lyset i enden av tunnel, men vi vet joRead more

    • KVU Rv.7 Hardangervidda utsatt

      By HVT | Comments are Closed

      Det melder Statens Vegvesens prosjektleder Morten Ask i Hardanger Folkeblad 8. juli. Hardangerviddatunnelene AS er avventede til signalene. – Vi legger til grunn at dette ikke er til hinder for at tunnelløsninger under Hardangervidda kanRead more

    • Høyretopp støtter Hardangerviddatunnel

      By HVT | Comments are Closed

      Høyres parlamentariske leder, Trond Helleland, tror på tunnel, uavhengig av øst/vest-debatten, skriver avisen Hallingdølen 11. august. Helleland er selv stortingsrepresentant for Buskerud og kjenner fylket sitt godt, og han går langt i å love atRead more

    • Syklet Rv.7 med viktig melding til Ketil-Solvik Olsen

      By HVT | Comments are Closed

      13. august la Eidfjord-ordfører Anved Johan Tveit ut på første sykkeletappe og Hol-ordfører, Tony Kjøl, overtok stafettpinnen på Geilo samme dag. Kjøl la ut på etappe to av sykkelturen som skulle bringe ham til OsloRead more

    Siste innlegg

    • Trafikktala februar 2021 Høgfjellovergangane i SørNoreg.
    • Trafikktal for januar 2021 Høgfjellsovergangar aust-vest
    • Framtida for Rv 7 Hardangervidda treng politisk beslutning.
    • Møte med Samferdselsminister Knut Arild Hareide og Trafikktala for november 2020
    • Størst aust-vest i oktober 2020.

    Arkiv

    • mars 2021
    • februar 2021
    • januar 2021
    • desember 2020
    • november 2020
    • oktober 2020
    • september 2020
    • august 2020
    • juni 2020
    • mai 2020
    • april 2020
    • februar 2020
    • januar 2020
    • desember 2019
    • november 2019
    • september 2019
    • august 2019
    • juni 2019
    • mai 2019
    • april 2019
    • mars 2019
    • januar 2019
    • oktober 2018
    • juli 2018
    • juni 2018
    • mai 2018
    • april 2018
    • mars 2018
    • januar 2018
    • desember 2017
    • november 2017
    • oktober 2017
    • april 2017
    • mars 2017
    • januar 2017
    • desember 2016
    • november 2016
    • oktober 2016
    • september 2016
    • august 2016
    • juli 2016
    • juni 2016
    • mai 2016
    • april 2016
    • mars 2016
    • februar 2016
    • januar 2016
    • desember 2015
    • november 2015
    • oktober 2015
    • september 2015
    • august 2015
    • juli 2015
    • juni 2015
    • mai 2015
    • april 2015

    Følg oss

    Samarbeidspartnere:

    Buskerud Fylke Buskerud Fylke

    Hordaland Fylke Hordaland Fylke

    Nore_og_Uvdal_kommune Nore og Uvdal kommune

    Ål kommune Ål kommune

    Hol_kommune Hol kommune

    Eidfjord_kommune Eidfjord kommune

    Ullensvang_kommune Ullensvang kommune

    Ulvik_kommune Ulvik kommune

    Copyright 2015 Kreator Kommunikasjon AS og Hardangerviddatunnelene
    • Brev til Samferdselsminister Knut Arild Hareide, Januar 2021
    • Dokumentasjon
    • Index
    • Kontakt
    • KVU rv. 7 over Hardangervidda – Ny Høyring – Informasjonsmøte
    • Nyheter
    • Nyheter2
    • Om oss
    • Pressemelding frå Hardangerviddatunnelene AS 01. mars 2018
    • Prosjektet
    • Rv 7 Hardangervidda har mest trafikkauke av dei 3 hovudvegane aust-vest i 2017
    Hardangerviddatunnelene