HardangerviddatunneleneHardangerviddatunneleneHardangerviddatunneleneHardangerviddatunnelene
  • Prosjektet
  • Nyheter
  • Om oss
  • Dokumentasjon
  • Kontakt

Rv.7 blir prioritert vei øst-vest

    Home Ukategorisert Rv.7 blir prioritert vei øst-vest
    NextPrevious

    Rv.7 blir prioritert vei øst-vest

    By HVT | Ukategorisert | Comments are Closed | 20 mars, 2017 | 0

    På Hardangerviddakonferansen Rein Vidde på Geilo kom regjeringspartiene og Krf og Venstre med gladnyheten om at Rv.7 blir en prioritert vei mellom øst og vest. – Dette var gode nyheter for nå er Rv.7 inne igjen i varmen, men vi forventer at løftene følges opp med penger, sier Anved Johan Tveit, styreleder i Hardangerviddatunnelene AS.

    Les pressemeldingen fra Interesseselskapet Rv.7 og Hardangerviddatunnelene As her:

    PRESSEMELDING

    Trond Helleland presenterte enigheten om å satse på Rv.7 på Hardnagerviddakonferansen Rein Vidde på Geilo 20. mars

    Trond Helleland presenterte enigheten om å satse på Rv.7 på Hardnagerviddakonferansen Rein Vidde på Geilo 20. mars

    RV7 HARDANGERVIDDA; HOVUDVEGSAMBANDET AUST – VEST

    FOR PERSONTRAFIKK OG REISELIV

    Regjeringa er samde med samarbeidspartia KrF og Venstre om at det skal veljast fleire vegar som hovudvegsamband mellom Austlandet og Vestlandet, i tillegg til E134. Samarbeidspartia er einige om at det skal leggast opp til ei funksjonsdeling mellom Rv7, Rv52 og E16:

    – Rv 7 Hardangervidda skal utviklast som hovudvegsambandet for persontrafikk og reiseliv, der det også skal takast omsyn til villreinproblematikken.

    – Rv 52 Hemsedal skal vera hovudvegsambandet for næringstransport.

    – E16 skal fullførast som ein vintersikker veg og vera ei avlastning når andre overgangar er stengt.

    IS Rv7 og Hardangerviddatunnelene AS stiller seg positivt til forslaget om å utvikle Rv7 Hardangervidda til hovudvegen mellom Austlandet og Vestlandet, for persontrafikk og reiseliv. Dette er ei nyvinning i Norge, der det m.a. blir lagt til rette for å utvikle ein hovudveg som betener reiselivsnæringa sine transportbehov i tillegg til persontrafikk. Dette er eit steg i rett retning, og dagens nyheit gjev alle som jobbar for Rv.7 ei vitamininnsprøyting, framfor siste etappe mot endeleg handsaming i Stortinget før sommaren, seier styreleiar i IS Rv.7 Tor Egil Buøen.

     For å lykkast med satsinga er det heilt avgjerande at Rv7 Hardangervidda blir utvikla til ein vintersikker veg, og der det blir teke omsyn til villreinproblematikken. Dette føreset etablering av tunnelløysingar på Hardangervidda, slik Hardangerviddatunnelene AS har jobba for i fleire år, og no ser ein bokstaveleg talt ljoset i enden av tunnelen, sier styreleiar i Hardangerviddatunnelene AS, Anved Johan Tveit.

    Som ein konsekvens av at Rv7 Hardangervidda er den kortaste og raskaste vegen mellom Austlandet og Vestlandet, at det er turisthovudvegen mellom aust og vest framfor nokon og at nokre av dei største reiselivsdestinasjonane i landet ligg i tilknyting til vegen, ser IS Rv7 og Hardangerviddatunnelene AS på forslaget som ei framtidsretta løysing.

    Forventningene var store blant de fremmøtte på Hardangerviddakonferansen på Geilo.

    Forventningene var store blant de fremmøtte på Hardangerviddakonferansen på Geilo.

    Styreleiar i IS Rv7 ser frem til den kommande handsaminga av Nasjonal Transportplan. Rv7 Hardangervidda vil med forslaget få ein heilt spesiell status som vil kunne bli ei styrke for reiselivsnæringa samstundes som ein i større grad vil kunne skilje tungtrafikk og persontrafikk. Både ut frå trafikktryggleiksomsyn og framkomelegheit vil dette vera positivt, seier Tor Egil Buøen.

    Rv7 har dei seinaste åra fått ein markant trafikkvekst (auke i årsdøgntrafikk over RV.7 Hardangervidda i perioden 2012-2015 har vore på 58 %) m.a. p.g.a. Sokna – Ørgenvika, Hardangerbrua og ny undergang på Geilo. Ut frå Statens vegvesen sine analysar vil Rv7 uansett løysingar, vera den hovudvegen mellom aust og vest som får størst trafikkvekst dei komande ti-åra. Regulariteten på Rv7 over Hardangervidda er desidert den største flaskehalsen på Rv7 og krev også utbetring i forhold til villreinproblematikken, påpeikar Anved Johan Tveit.

    Mykje arbeid står att før ein har på plass dei naudsame vedtak, og styreleiarane er tydelig på kva dei forventar når Regjeringa kjem med sitt framlegg til Nasjonal Transportplan 2018-2029. Me forventar at det setjast av pengar i fyrste planperiode slik at ein kan planlegge og byggje tunnelløysingar under Rv.7 snarast mogleg, seier Buøen og Tveit. Både Hol og Eidfjord kommune er klare til å setje i verk arbeidet med dei naudsynte reguleringsplanar så snart ein får eit vedtak i Stortinget. – Det skal ikkje stå på oss no, seier Tveit som også er ordførar i Eidfjord kommune.

     

    Kontakt:

    Styreleiar i Interesseselskapet Rv.7, Tor Egil Buøen, mob 911 99 637

    Styreleiar i Hardangerviddatunnelene, AS Anved Johan Tveit, mob. 959 70 910

    Anved Johan Tveit, Bergen, Buskerud, Eidfjord, Geilo, Hallingdal, Hardanger, Hardangervidda, Hardangerviddatunnelen, Hemsedal, Hol, Hordaland, Hove, Ketil Solvik Olsen, KVU, NTP, øst-vest, Reiseliv, Rv.7, Rv7, stamvei, Villrein

    HVT

    More posts by HVT

    Related Post

    • Befarer Rv.7 med buss 28.-29. september

      By HVT | Comments are Closed

      Hardangerviddatunnelene AS og Interesseselskapet Rv.7 inviterer folkevalgte fra kommunestyrer, fylkesting og Stortinget til befaring langs Rv.7 onsdag 28. september og torsdag 29. september. Påmeldingen er åpnet og plassene begrenset, så meld deg på i dag!Read more

    • La frem øst-vestanbefaling 1. september

      By HVT | Comments are Closed

      Torsdag 1. september la Statens vegvesen frem sin anbefaling for Konseptvalgutredning Rv7 og Rv.52. Her ble det som ventet anbefalt at Rv.52 bør hovedveiforbindelse mellom øst og vest. Endelig avgjørelse tas av Stortinget, så det erRead more

    • Talte Rv.7 sin sak i Senterpartiets stortingsgruppe

      By HVT | Comments are Closed

      Ordfører i Eidfjord, Anved Johan Tveit, tok med seg kollegaene Solfrid Borge fra Ullensvang og Eli H. Prestegården fra Nore og Uvdal kommune til Senterpartiets stortingsgruppe for å tale Rv.7 sin sak foran det foreståendeRead more

    • Ny rapport: Bør prioritere Rv.7 foran Rv.52

      By HVT | Comments are Closed

      Ny rapport slår hull på anbefalingen om Hemsedalsalternativet. – Det er uforståelig at man kan bygge en ny hovedvei til 20 milliarder og så bruke 20 milliarder på en annen vei som skal ha sammeRead more

    • Rv.7 betyr mest for folk flest

      By HVT | Comments are Closed

      I alle fall er det konklusjonene til Asplan Viak som har sett på regionale virkninger av veivalget øst-vest, og samfunnsikkerhetsgruppen som har gitt sin anbefaling til Statens vegvesen. 20. juni presenterte disse sine foreløpige resultater forRead more

    NextPrevious

    Siste innlegg

    • Trafikktala februar 2021 Høgfjellovergangane i SørNoreg.
    • Trafikktal for januar 2021 Høgfjellsovergangar aust-vest
    • Framtida for Rv 7 Hardangervidda treng politisk beslutning.
    • Møte med Samferdselsminister Knut Arild Hareide og Trafikktala for november 2020
    • Størst aust-vest i oktober 2020.

    Arkiv

    • mars 2021
    • februar 2021
    • januar 2021
    • desember 2020
    • november 2020
    • oktober 2020
    • september 2020
    • august 2020
    • juni 2020
    • mai 2020
    • april 2020
    • februar 2020
    • januar 2020
    • desember 2019
    • november 2019
    • september 2019
    • august 2019
    • juni 2019
    • mai 2019
    • april 2019
    • mars 2019
    • januar 2019
    • oktober 2018
    • juli 2018
    • juni 2018
    • mai 2018
    • april 2018
    • mars 2018
    • januar 2018
    • desember 2017
    • november 2017
    • oktober 2017
    • april 2017
    • mars 2017
    • januar 2017
    • desember 2016
    • november 2016
    • oktober 2016
    • september 2016
    • august 2016
    • juli 2016
    • juni 2016
    • mai 2016
    • april 2016
    • mars 2016
    • februar 2016
    • januar 2016
    • desember 2015
    • november 2015
    • oktober 2015
    • september 2015
    • august 2015
    • juli 2015
    • juni 2015
    • mai 2015
    • april 2015

    Følg oss

    Samarbeidspartnere:

    Buskerud Fylke Buskerud Fylke

    Hordaland Fylke Hordaland Fylke

    Nore_og_Uvdal_kommune Nore og Uvdal kommune

    Ål kommune Ål kommune

    Hol_kommune Hol kommune

    Eidfjord_kommune Eidfjord kommune

    Ullensvang_kommune Ullensvang kommune

    Ulvik_kommune Ulvik kommune

    Copyright 2015 Kreator Kommunikasjon AS og Hardangerviddatunnelene
    • Brev til Samferdselsminister Knut Arild Hareide, Januar 2021
    • Dokumentasjon
    • Index
    • Kontakt
    • KVU rv. 7 over Hardangervidda – Ny Høyring – Informasjonsmøte
    • Nyheter
    • Nyheter2
    • Om oss
    • Pressemelding frå Hardangerviddatunnelene AS 01. mars 2018
    • Prosjektet
    • Rv 7 Hardangervidda har mest trafikkauke av dei 3 hovudvegane aust-vest i 2017
    Hardangerviddatunnelene