Apriltala klare og viser stor trafikk.
Då er Trafikktala for månaden april 2022 frå Statens vegvesen klare.
Trafikkfordelinga mellom Rv 7 Hardangervidda og rv 52 Helsedalsfjellet stabiliserer seg som to høgfjellovvegar aust-vest med lik trafikk-belastning. Men tungtrafikken prioriterer Hemsedal og det er i tråd med tilrådinga i Funksjonsfordelingsvedtaket av 2017. Trafikktala for E 134 Haukelifjell er ikkje skikkeleg oppdaterte enno , så eg samanliknar framleis tala for E 134 ved Vinje Kyrkje, som nok er større enn ved Vågsli. Det er verdt å merka seg at no er trafikken på dei 4 fjellovergangane Hardangervidda nord over dobbel så stor som på E 134 Haukelifjell. Trafikken på Hardangervidda aukar og aukar. Likevel har nokon framleis fokus på øst-vest-utgreiinga frå 2015 , som er utdatert med vedtaka om K5 Bergen -Voss og Funksjonsfordelingsvedtaket rv7/rv52.
På Høgfjellskonferansen på Gol september 2015 var tilrådinga frå Statens vegvesen i KVU rv 7 Hardangervidda å byggja Dyranuttunnelen på 6,25 km. I 2022 framleis ingen tunnel.
Tabellen under viser dagstrafikktala for april 2022. Tunge betyr gjennomsnitt store køyretøy over 12,5 meter pr dag.
Fjellovergangar SørNoreg | |||||
Rv 7 Hard.v | Rv 52 Hems | E 16 File | Fv 50 Hol A | E 134 Vinje | |
Total | 1411 | 1444 | 895 | 260 | 1873 |
Yrkedagar | 1246 | 1317 | 690 | 221 | 1821 |
Helg | 1358 | 1635 | 1303 | 319 | 1950 |
Tunge | 99 | 218 | 83 | 3 | 186 |
Andre interssante | |||||
Rv 7 H bru | Rv 7 Geilo Ø | Rv 7 Nesbyen | Fv 40 Veggli | Rv 13 BuVest | |
Total | 2110 | 4077 | 6419 | 2520 | 1060 |
Yrkedagar | 2022 | 4249 | 6013 | 2405 | 1051 |
Helg | 2242 | 3819 | 7028 | 2694 | 1074 |
Tunge | 124 | 145 | 417 | 51 | 45 |